
Stort och varmt tack!
Under våren genomfördes en ny kundnöjdhetsundersökning och det är med glädje vi tar emot vårt betyg Väl godkänt.
– Bra, Fungerar, Pålitligt, Serviceinriktade, Lättillgängligt och Trevligt är några av de ord våra kunder väljer när de ska beskriva oss med ett ord.
Resultatet visar att vi har styrkor när det gäller leveranssäkerhet, bemötande, tillgänglighet och kompetens. Även kundappen har lyfts och rosats i undersökningen. Men vi har också fått underlag att jobba med för att förbättra oss. Det är ett arbete som ständigt pågår och som kommer att fortsätta för att du som kund ska få den allra bästa upplevelsen av Borgholm Energi som du kan få.
Blev du inte kontaktad men känner att du har ett förbättringsförslag till oss så tveka inte att höra av dig till info@borgholmenergi.se – vi är tacksamma för all feedback.
Tack för att du hjälper oss att bli bättre – du är det viktigaste vi har!
Hur fungerar undersökningen?
Vår samarbetspartner för dessa undersökningar är Supportföretaget TMJ Group AB som är specialister inom energibranschens samtliga affärsområden (Elnät, Elhandel, Fjärrvärme, Bredband, Renhållning, VA, Fordonsgas, Gata/Park och Fastigheter) och som regelbundet genomför kundnöjdhetsundersökningar inom energibranschen. Där ställs höga krav på oss som energibolag, vilket bland annat innebär att vi måste följa upp och förbättra de utvecklingsområden som kommer av undersökningens genomförande. Genom en unik intervjuteknik, där dialogen med varje respondent är viktig och tas tillvara, får vi en möjlighet att leva i ständig förbättring.
Du kan känna dig trygg med att allt som sägs till oss i dessa studier framförs till vår organisation, ledningsgrupp, styrelse och personal för direkt implementering i vårt utvecklingsarbete. Trots att du som kund är anonym i undersökningens genomförande kan vi på ett innovativt sätt ta del av dina tankar och önskemål.
Så mäts resultatet
Nöjdhetsemblem delas ut enligt nedan erhållna indexvärden:
Nöjdhetsindex 50-65 = Godkänd
Nöjdhetsindex >65-75 = Väl godkänd
Nöjdhetsindex >75 = Mycket väl godkänd
Nöjdhetsindex = Bäst, erhålls av det företag som i nämnd studie nått allra högst nöjdhetsindex av samtliga deltagande företag.
För mer information om Supportföretagets Energibolagsindex, kontakta: Tove Åkerman-Stenman, tove@supportforetaget.se